Yorumlar

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

Sayın Cenk Aktan,
Sayın Berk Aktan,
2-10 Aralık 2014 Tarihleri arasında gerçekleştirilen “NASA Eğitim Organizasyonu ve Amerika Gezisi” süresince USA CAMP olarak verdiğiniz destek ve gösterdiğiniz ilgiden dolayı Bilfen Liseleri adına teşekkürlerimizi sunarız.
Saygılarımızla,

Aşkın Aşti, Bilfen Eğitim Kurumları
Bilfen Liseleri Okul Müdürü, İstanbul, 2014

Sayın USA CAMP Yetkilileri,

Öncelikle Kasım 2014 tarihinde FMV Özel Ayazağa Işık Lisesi öğrencilerine yönelik Amerika’ya yaptığınız NASA gezisiyle ilgili sizlere şükranlarımı sunmak isterim. Kampımız New York- Orlando ve Miami’de gerçekleşti. Kamp süresince göstermiş olduğunuz sabırdan, hassasiyetten ve emekten dolayı sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır.

18 yıldır Işık Okulları görevimde bu kadar keyif aldığım bir gezi yaşamadım. Amerika’ya okul gezilerinde kesinlikle tercih siz olmalısınız. Oradaki çevreniz ve ağırlığınız bu kampın sorunsuz geçmesinde bir etkendi. Dikkatimi çeken diğer bir şey de bizzat sizler işin başındasınız. Amatör ruhla profesyonel işler yapıyorsunuz. Özellikle öğrencilerle kurulan seviyeli iletişim bence en önemli unsurların başında gelmektedir.

Bundan sonraki yurt dışı kamplarımızda başka bir alternatif aranmayacaktır artık. Veli ve öğrenci memnuniyeti %100 olan bu kampımızda emeği geçen Cenk bey ve Berk bey’e çok teşekkür ederim ve bütün okullara USA Camp’i şiddetle tavsiye ederim.
Saygılarımla,

Serhat Kurt, FMV Özel Ayazağa Işık Lisesi
Müdür Yardımcısı / Işık Spor Okulları Spor Koordinatörü,
İstanbul, 2014

2006 Yazında yaklaşık 50 kişilik farklı sporcu öğrenci yaş grupları ile Amerika’ya basketbol yaz kampına gitme fikri ortaya konduğunda oldukça kulağa hoş gelmişti.

Sonrasında binlerce km uzaktaki hiç bilmediğimiz bir ülke ve şehirlerde 10 günü aşkın kalabilmek ve çocukların sorumluluklarını alabilmek gerçekten düşündürücüydü.

San Antonio, Texas ‘a uçaktan inip Berk AKTAN ve arkadaşlarının o dakikadan dönüşümüze kadar olan ilgisi ile hem basketbol anrenmanlarımız, hemde çevre gezilerimizde ki inanılmaz tempo mükemmel geçti.

Ilkokul 1-2-3-4 seviyesinde gerçekleştirdiğimiz bu gezimize katılan öğrencilerimizin şu anda üniversiteyi bitiriyor olmasına rağmen hala bu ekiple karşılıklı ilişkilerinin devam etmesi bununda en büyük göstergesidir.

Sevgi ve Saygılarımla,

Hakan Midilli
TED Ankara Koleji
Beden Eğitimi Öğretmeni / Kulüp Antrenörü, 2015

22-26 Mayıs 2015 tarihlerinde İstek Özel Acıbadem Okulları 9 ve 10. Sınıf öğrencilerimizle bilim,eğitim,kültür,sanat ve eğlence organizasyonuna USA CAMP yetkilileri  ile katılmanın ayrıcalığını ve keyfini yaşadık.

Görsel  ve yazılı basından bildiğimiz İsviçrenin Cenevre kentindeki CERN araştırma merkezini ziyaret etmemin yanısıra, Fransa’nın eğlence ve turizm merkezi Paris ve Lyon şehirllerinde bir eğitim yılının yorgunluğunu atma fırsatını yakaladık. Süreçte bize güler yüz ve samimi davranışlarıyla eşlik eden, bilgi ve deneyimlerini bizlerle paylaşan USA CAMP yetkilileri Berk ve Cenk beye sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz 💐.

Sevgi ve Saygılarımla,

Meltem Hekimoğlu
İstek Acıbadem Okulları
Kimya Öğretmeni, 2015

02-09 Nisan 2015 tarihleri arasında USA Camp NASA Bilimsel Eğitim, Kültür, Sanat ve Eğlence Organizasyonu düzenlendi.  14 saatlik keyifli bir yolculuğun ardından Houston , Texas ‘a ulaştık ve güzel bir otele yerleştik. NASA Ulusal Havacılık ve Uzay Yönetimine ait Johnson Space Center’ da uzaya ve bilinmeyene eşsiz bir yolculuk yaptık. NASA yetkilileri tarafından karşılandık, dersliklerinde brifingler aldık, grup aktivitelerinde kendi  roket modellerimizi yaptık  ve  simülatörlerle pratik yaptık.

6 milyar Dünya nüfusundan uzaya yolculuk yapan  488 NASA astronottan biri olan Leroy Chiao ile yemek yedik, sohbet ettik ve kendisi sorularımızı yanıtladı. Uzay yönetimi NASA eğitimlerimizin ardından çalışmalarımızı, NASA mühendisleri, eğitmenleri  ve özel temsilcilerden oluşan konseye sunduk ve ardından sertifikalarımızı aldık.

Akşam, nefis bir NBA  heyecanı San Antonio Spurs– Golden State Warriors maçını izledik. Müthiş bir deneyimdi. San Antonio’da Üniversity of Teksas gezdik,  1876 yılında kurulan Üniversity of Teksas ‘ın  San Antonio şehrinde bulunan ve şehrin en büyük üniversitesi olan ve 38.000′ den fazla öğrencisi olan UTSA kampüsünde, okul kütüphanesi, derslikler ve fakültelerin tanıtımını içeren bilgilendirme gezisine katıldık.

50 farklı eğlence dolu aktivite içeren ve 1 milyon metrekarelik bir alana kurulu ve Amerika’nın en büyük roler coster parklarından biri olan Six Flags’de heyecan ve eğlence dolu bir gün geçirdik. San Antonio şehrinde Riverpark ‘da Venedik’i andıran şehir merkezinde Amerika’nın ve Teksas’ın kaderini çizen tarihi Alamo Kalesini  ziyaret ettik. Austin şehrini tanıtan panoramik bir  tur yaptık. Washington DC’ de de bulunan The Capitol binasını gezdik. 1912 yılında kurulan dünyanın en iyi 10 üniversitesinden biri olarak kabul edilen Rice Üniversitesi’ni gezdik, kampüste Amerikan Futbolu oynadık. Eğlendik, öğrendik, gezdik, alışveriş yaptık kısacası Amerika…

Sevgili Berk ve Cenk Aktan Beyler teşekkürler

Fatma Kaya, I.D.V. Özel Bilkent Lisesi
CAS Koordinatörü, 2015

Sayın Cenk Bey,
Sayın Berk bey,

Bilfen Liseleri Fizik Bölümü olarak 2-14 Aralık 2014 tarihleri arasında ”NASA Eğitim Organizasyonu ve Amerika Gezisi” boyunca USA CAMP firma sahipleri olarak, bizzat grubumuza rehberlik ettiğiniz için teşekkürlerimizi iletmek istedik.

Özellikle bize görev yapan biri gibi değil de aileden biri gibi göstermiş olduğunuz yakınlıktan dolayı ayrıca teşekkür ederiz. Bilime olan ilginizden dolayı yakın zamanda yolumuz yeniden kesişecek diye düşünüyoruz.

Yeni organizasyonlarda görüşmek dileğiyle.

Saygı ve Sevgilerimle,

H.Hakan Özdemir, Bilfen Okulları 2014
Bilfen Liseleri Fizik Bölüm Başkanı

2-9 Nisan tarihlerinde USA Camp ile Amerika’ya gitme fırsatı bulduk. Bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirmemizi sağlayan Cenk Aktan ve Berk Aktan’a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Gezi süresince gittiğimiz her yerde farklı deneyimler yaşadık. Alamo kalesinde tarihi dokuyu keşfettik, River Walk da huzuru, Six Flags eğlence merkezinde ise adrenalini yaşadık. Dünyanın ilk on üniversitesi içerisinde bulunan Rice Üniversitesi’yle öğrencilerimi buluşturmak, vizyonlarını geliştirme anlamında çok önemliydi.

NBA maçını izlemek hepimizin hayaliydi ve çok keyifliydi. Mars’a test amaçlı gönderilecek olan Orion uzay aracını yakından görebilme şansımız oldu ayrıca astronot Leroy Chiao ile sohbet edip, deneyimlerini dinlemek heyecan vericiydi. Umarım dünyanın diğer güzelliklerini de birlikte görebilme imkânımız olur.

Zafer Bacıoğlu, Özel Nisan Koleji
Koordinatör Müdürü, 2015

Sevgili USA Camp Ekibi,

Bilfen Liseleri olarak 2-10 Aralık 2014 tarihlerinde gerçekleştirdiğimiz, ABD – NASA Eğitim Programımızı başarıyla tamamladık. Projenin başından sonuna adım adım düşünülerek planlanması, hem öğretmenlere hem de öğrencilere keyif ve heyecan verecek kadar kaliteli ve etkin eğitim aktiviteleri içermesi başarının anahtarıydı. Özellikle Orion mekiğinin fırlatılmasına tanıklık etmek ve bu anı hep birlikte yaşamak projenin kaymağı oldu.

Bilfenli 80 kişilik eğitim kafilemiz, Mars döneminin ilk tanığı oldular. Bu tarihi olayı stratejik bir şekilde programa dahil edebilmiş olmanızı ayrıca tebrik ediyoruz. Arkasında bir ordu şeklinde ekip olduğunu düşündüren Cenk Aktan ve Berk Aktan yönetiminde USA Camp’a profesyonel yaklaşımı, anlayışı ve keyifli arkadaşlıkları nedeniyle teşekkür ediyoruz. Eğitim sektörünü kıskandıran gazete haberlerimiz, hem arşiv hem anı niteliğindeki muhteşem fotoğraflarımız ve mutlu izlenimlerimizle tamamladığımız Eğitim Programımızı; okullarımızın diğer kademelerinde de gerçekleştirmeyi diliyoruz. Sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz.

Melek Elitok Tuncay, Bilfen Eğitim Kurumları
Kurumsal İletişim Koordinatörü, İstanbul, 2014

USA CAMP yetkilerinin düzenlediği 10. Ve 11. Sınıflarımızdaki öğrencilerimizle katıldığımız Amerika Nasa Gezisini çok güzel anılarla tamamladık.Keyifli geçen uçak yolculuğumuzun ardından NewYork şehrini iki gün gezme, Times Meydanınıın renkli halini gece yaşama fırsatı bulduk.

Orlando’da Kennedy Uzay Merkezinde öğrencilerimiz uzay ile merak ettikleri sorularına cevap buldular. Simulasyon eğitimlerine katıldılar, astronotla yemek yeme ve soru sorma fırsatını yakaldılar.Gezimizin diğer eğlenceli kısmı ise Miami de dünyaca ünlü Miami Zoo hayvanat bahçesinde geçirdiğimiz zamanlar, dergilerden gördüğümüz çeşitli hayvanları yakınen gözlemlemek ve bilgi almaktı. Dönüş öncesi öğrencilerimiz Kasım ayında Miami South Beach de okyanusa girme keyfinide yaşadılar. Gezimizi çok detaylı ve güzel organize eden ve her türlü yardımını esirgemeyen USA Camp Yetkilileri Sayın Berk AKTAN ve Cenk AKTAN ‘a yürekten teşekkür ediyorum.

Gültuğ Şahinoğlu, FMV Özel Ayazağa Işık Lisesi
Biyoloji Öğretmeni, İstanbul, 2014

Sayın Cenk Aktan,
Sayın Berk Aktan,

Özel Bilfen Kayseri Fen Lisesi  öğrencileri ve müdür yardımcısı  Serap Kırış danışmanlığında, USA CAMP organizasyonu ile gerçekleşen 02-10 Aralık 2014 tarihli Nasa Eğitim organizasyonu ve Amerika gezimizi başarı ile tamamladık.

Gezi süresince USA Camp yetkililerinin itinalı çalışmaları, ayrıntılara hakim olmaları ve en önemlisi Bilfen ailesinin birer üyesi gibi davranmaları;  gezimizin daha da verimli, eğlenceli ve sorunsuz geçmesini sağlamıştır.

Başta Cenk AKTAN ve Berk AKTAN olmak üzere tüm USA Camp çalışanlarına teşekkür eder, başka organizasyonlarda birlikte olmayı dileriz.

Canan Özdemir, Bilfen Eğitim Kurumları
Bilfen Kayseri Okul Müdürü, Kayseri, 2014

2-10 Aralık 2014 Tarihleri arasında gerçekleştirilen “NASA Eğitim Organizasyonu ve Amerika Gezisi” öncesi ve süresince gösterdiğiniz pozitif tutum, yeni fikirlere açık oluşunuz, öğrenciler ile bir eğitimci gibi kurduğunuz seviyeli ilişkiniz ve ayrıntılara verdiğiniz önem ile güzel bir gezi geçirdik. Mars’a insanlı yolculuğun ilk adımı olan Orion roketinin kalkışına şahitlik eden öğrencilerimizin ve bizlerin heyecanını unutmak mümkün değil. Emekleriniz için çok teşekkür ederiz. Farklı ve ilginç projelerde tekrar birlikte olmak dileği ile..

M. Serhan Kal, Bilfen Liseleri
Fizik Öğretmeni, 2014

Basketbol’a gönül vermiş birisi olarak 2007 yılında katıldığım organizasyon için söylenecek söz bulmak gerçekten çok zor.

Son derece profesyonel bir şekilde gerçekleşen organizasyonda A-dan Z ye her türlü imkan sağlanmış gerek kampa katılan çocukların gerekse biz antrenörlerin tüm beklentilerine cevap verecek bir program hazırlanmıştı.

Bu organizasyonun sadece bir eğlence olarak görülmemesi gerektiğini düşünüyorum ,orada geçirdiğim zaman süresince çocukların yaşamış oldukları şeyler gerçekten inanılmaz. Sadece TV’den gördükleri sahada olmak duvarlarını süsleyen yıldızlarla bir arada olmak ,çocukların yüzlerindeki o heyecan ve sevinci paylaşmak tarif edilemez bir duygu.Türkiye ye döndüklerinde velilerden aldığımız tepkilerde de aynı şeyi söylemek mümkün.

Başka bir kıta,rüyalar ülkesi,hayallerini süsleyen saha ve oyuncular, yabancı arkadaşlar, sınırsız eğlence ve eğitim…

Evet, 12 günde NBA oyuncusu olunmaz AMA bu sürede hayat boyu unutamayacağınız anılar; çocuğunuzun ve sizin geleceğe bakış açınızı değiştirecek bu organizasyonda yer alabilirsiniz.

Tüm bu güzelliklerin katlanarak mükemmel hale gelmesini sağlayan Berk Aktan’a sonsuz teşekkürler…

Arda Zorba, TED Kolejliler Spor Kulübü
Basketbol Antrenörü, Ankara, 2008

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.